14. 3. 2012 20:00
Final Club, Příběnická 8, Praha 3
vstup: 50 Kč
Madla Bažantová (pásmo krátkých filmů) + Patrik Pelikán / Miro Tóth / Petr Vrba (koncert, volná improvizace) + domácí kuchyně redaktorů a přátel A2
20:15
Krátké filmy Madly Bažantové
Je mi 30 a život je na hovno, ABCčert, Sněhová královna, Tento film Z, A co je ti do toho aka Sandokan, Raketa a další filmy.
Superhrdina: Tohle jsem našel u vás před domem.
Ufon: To není moje.
S: A můžu si ji nechat?
U: Jo.
Ufonova maminka: Dáte si kousek bábovky?
S: No, já už musim.
Madla Bažantová je studentka Centra audiovizuálních studií FAMU. Z pohyblivých obrazů, slov, textu a hudby vytváří většinou několikaminutové příběhy, naznačující různé skryté, osobní historie. Pronášené i v titulcích zjevované krátké náznaky příběhů často pocházejí z autorčiných snů a tvoří soběstačnou linii, která se s obrazem nepřímo propojuje, stejně jako hudba pocházející z nejrůznějších zdrojů. Své obrazy Bažantová nalézá, krade, nahrává, kreslí a splétá z nich trochu divné a trochu smutně působící féerie. Zobrazují dívky, vymýšlející si hry a příběhy, záznamy z četných jejích cest i z médií. Autorka tančí se psem, zpívá, lamentuje nebo za ruku chytá neznámého muže. Vypráví příběhy lidem v parku, přeskakuje ploty, pronásledována vlastním snem o jednom muži, a poslouchá květiny. Na některých filmech spolupracovala s Veronikou Vlkovou. Motto z filmu Je mi 30 a život je na hovno zní: „Někdy umře hrdinka už v první scéně, ale přesto musí hrát až do konce filmu, i když její energie neproudí právě volně, zdravě a přirozeně.“
21:00
Patrik Pelikán / Petr Vrba / Miro Tóth
Slovenský skladatel a saxononista Miro Tóth (Musica falsa et ficta, Dunkel Therapy, Shibuya Motors, Q30J666222, Frutti di mare) je v současné době rezidentem Komunikačního prostoru Školská 28. Na A2+ vystoupí společně s dvěma pražskými improvizátory na dechové nástroje, trumpetistou a klarinetistou Petrem Vrbou (IQ+1) a saxofonistou a klarinetistou Patrikem Pelikánem (RUiNU, Fuck It Duet). Oba hráči dechy obohacují elektronikou a recyklačně-kutilským přístupem ke zvuku i nástrojům.
Žádné komentáře:
Okomentovat